tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Styrketräning, halsont och snö!

Kategori: Allmänt, lugn söndag, ont i halsen, styrketräning

Hej!
 
Nu har det hänt.... tyvärr... Jag har blivit tvungen att ställa in ett av mina pass på schemat. Jag vet att detta är något jag behöver träna på. Man behöver inte känna det som ett så stort misslyckande, men det måste jag som sagt var jobba på! Jag vaknade med lite halsont, har under dagen känt obehagskänsla i halsen (min man har haft ont i halsen). Valde därför att hoppa dagens långpass på 1,5-2 timmar. Kände att det var klokt även om det tog emot. Tyvärr blir jag på lite dåligt humör när jag tänkt att träna men inte kan... försöker att tänka positivt då men det är sjukt svårt! Är det någon som känner igen sig?
 
Igår em/kväll körde jag i alla fall ett jättebra styrketräingspass. Det blev ben, armar och bål som vanligt. Jag kände mig mycket stark!
 
Idag har det istället blivit mera julgodisbak, pärlplattor, slagit in julklappar, lite små promenader, spelat fotboll med sonen ute... Egentligen en härlig söndag som den ska vara om det inte vore för att jag inte kunde träna och jag tyckte att julgodiset smakade brännt :( Men min man sa att det inte gjorde det.
 
Såhär fint var det ute igår kväll när jag och yngsta sonen var ute en sväng i snöfallet! Tänk om det blir en vit jul!
(null)
 
(null)
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
Kramar
Kommentera inlägget här: