tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Stockholm marathon

Kategori: Allmänt, Stockholm marathon, Tävling

Hej! 

Det blev inga 3.30 som jag tränat för typ hela året... 
Men mycket berodde nog på värmen. Det var 26 grader och sol och lite moln. Jag har nog aldrig druckit och ätit så mycket på ett lopp 😂
Varje vätskestation utom de först drack jag en hel mugg sportdryck, en hel med vatten och en med vatten över huvudet. Jag drack också pepsi och buljong och åt banan, saltgurka och dextrosol. 
Det var ju en ny bana jag upplevde den trängre i början då det var mycket svängar och man fick stanna upp flera gånger... men sedan var den kanon! 
Jag är nöjd ändå! Publiken längs banan var fantastisk! Så kul!!! Så tack alla glada människor! 
Nu ska jag ta mig till min mans bror med tunnelbana och buss. Det gick förra året så det ska nog gå i år också! 
(null)
 En bild före start! 
(null)
Efter målgång. Det blev i alla fall tidsrekord på just Stockholm med 41 sek. Även om banan är ändrad så det är svårt att jämföra! 
Är det någon mer som sprang? Vad tyckte ni om banan? 

Kram
Kommentera inlägget här: