tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Eksjö stadslopp

Kategori: Allmänt, Eksjö stadslopp, tävling

Hej!
 
I fredags körde jag Eksjö stadslopp det blev verkligen lyckat. Jag är så nöjd. Jag öppnade hårt som vanligt. I mitten av loppet var det tufft men så är det ju för alla. På slutet orkade jag trycka till lite extra och sprang om flera stycken. Jag sprang in på en 8:e plats på tiden 41:56. Rekord med 34 sekunder. Så nöjd som sagt var :)
Jag var mycket osäker på om jag hade den farten i benen före loppet. Så därför var det extra kul. Jag sprang även med barnen innan det var kul och nästan mer nervöst.
 
(null)
Jag får gå upp på prisvagnen och ta emot en solstol för min 8:e plats.
(null)
Jag och mina två söner efter loppen :)
(null)
 

Hela familjen var på blåljusdagen på lördagen i Eksjö. Det var riktigt bra anordnat. Barnen var jättenöjda. De fick åka skylift, brandbil, spruta med vattenslang m.m.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Jag har haft en kanonhelg men den gick så sjukt snabbt (som vanligt). Hoppas ni andra också haft en bra helg!
 
Kramar
Kommentera inlägget här: