tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till trÀning, frÀmst löpning. Men ocksÄ för att fÄ tips och inspiration frÄn andra! Motton: Aldrig ge upp och nÀr det gör ont och Àr jobbigt det Àr dÄ det ger som mest!

Tidig morgontrĂ€ning 😊

Kategori: AllmÀnt, morgontrÀning, simning, styrketrÀning

Hej! 
 
Idag ringde klockan tidigt! 
 
(null)

 
Efter en tallrik gröt cyklade jag mot gymmet! Det hade redan börjat ljusna trots att klockan bara var 04:20. Man hörde fĂ„glarna kvittra och sĂ„g mĂ„nen lysa sĂ„ det var en bra och fin morgon. 
  (null)

PĂ„ gymmet började jag med 20 min jogg pĂ„ bandet mest för att mjuka upp kroppen frĂ„n i tisdags. Till att börja med gjorde det lite ont i benen. Men sedan Ă€r joggen som balsam för benen. EfterĂ„t kĂ€ndes det jĂ€ttebra! 
Sedan körde jag drygt en timme styrketrĂ€ning för överkroppen (armar, mage, rygg mm) körde Ă€ven rehab övning för baksida lĂ„r. Sedan drog jag pĂ„ mig ytterklĂ€der och cyklade till simhallen. 
(null)

DĂ€r körde jag ett pass pĂ„ ca 30-35 minuter. Jag körde 200 meter vanlig crawl - 200 meter crawl med paddlar - 200 meter vanlig crawl - 300 meter crawl med paddlar - 50 meter rĂ€kan - 150 meter vanlig crawl. 
Sedan duschade jag i lugn och ro och bastade en liten stund. Efter det klĂ€dde jag pĂ„ mig och cyklade till jobbet. 
 
Hoppas ni andra har haft en bra dag! 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

Kommentera inlÀgget hÀr: