tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Förkylning :(((

Kategori: Allmänt, förkylning

Hej!
 
Förkylning... :((((((
 
Igår på morgonen ute i Bräknaryd kände jag att jag hade ett obehag i halsen. Svårt att beskriva hur det kändes men det gör inte ont utan just bara ett obehag. Kände av det hela dagen, kände mig också trött och lite småfebrig under dagen. Så jag hoppade träningen! Inatt vaknade jag med halsont...
Nu idag söndag så är jag förkyld och lite hängigare än vanligt. Men jag känner mig piggare än jag gjorde igår. I halsen känner jag inte mycket alls. Men jag är snorig i näsan och lite nedsatt. Så idag blir inte heller någon träning... Men imorgon kanske!
Det blir inte alltid som man tänkt sig!
Men nu håller jag tummarna för att det ska gå över snart! På lördag är det ju Växjö marathon!!! Förra året missade jag det pga förkylning vill inte göra det iår igen.
 
Kram
Kommentera inlägget här: