tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Vägen tillbaka!

Kategori: Allmänt, Sjöloppet, styrketräning

Hej!

Igår var jag på gymmet för första gången på typ två veckor. Det var skönt men just nu har jag svårt med motivationen när det gäller just styrketräningen. Kan delvis bero på att jag bara kör ett pass av det i veckan och då inte känner mig lika stark. 
Idag vilar jag från träning efter tre dagar med någon form av det. 
Imorgon på morgonen ska jag gå upp och köra ett pass med korta intervaller och korta backar för att toppa formen till lördagens swimrun. 
(null)

(null)

Kram på er! 
Kommentera inlägget här: