tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Tröskelfart i backar!

Kategori: Allmänt, familjen, intervaller backe, tröskelpass

Hej!

Idag blev det ett backintervallpass i tröskelfart. Konstigt pass 😂
Men först värmde jag upp i 13 minuter. Sedan har jag en runda med 7 backar som tog 6.45-6.55 per varv. Jag körde 6 varv. Vilade drygt 3 minuter mellan varje. Bra pass. Hade med min son kanske inte alltid det bästa då han störde lite men det var ändå ok. Jag fick muta honom med en glass om han skötte sig. Det gjorde ju att jag också fick glass 😅
Blev ett kort inlägg idag! 
Hoppas ni mår bra i solen! 
Kramar
Kommentera inlägget här: