tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Långa intervaller

Kategori: Allmänt, Långa intervaller

Hej! 

Idag på morgonen gick jag upp tidigt! Jag körde uppvärmning i 15 minuter. Sedan körde jag 8 gånger 8 min intervaller. Skulle köra sex stycken med en bonus om jag orkade men det blev två bonusar. Jag körde en runda där jag bor som jag brukar köra vid dessa intervaller. Jag hann längre än jag brukar så det gick jättebra! Även om jag hade ångest när jag skulle gå upp! Sedan joggade jag ned. Hela passet blev på 1.47.00. Så det blev ett långt pass. 

Idag var jag också och hämtade min nya löparklocka som kom med posten. En Garmin forerunner 235. Ska bli så kul att köra nästa pass med den. Ska bara läsa på lite först 😊

Kramar
Kommentera inlägget här: