tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Tjejlunken i Vetlanda

Kategori: Allmänt

Hej! 

För någon dag sedan var jag i Vetlanda och sprang tjejlunken! Det var kul. Cirka 6 km terräng. Tiden blev 24.33 som synes nedan. Hon som vann hade kommit 10:a på Göteborgsvarvet så jag var supernöjd med min andraplats. Jag fick en volymtång till håret 😊
Jag var i ett lag med min mamma, mammas brors fru och min brors tjej. Ett kanonlag och det gick bra för alla! Efteråt var det picknick! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter loppet körde jag fem korta backintervaller och några 200 meters stegringslopp för lite fart i benen till lördag! 
Kram
Kommentera inlägget här: