tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till trÀning, frÀmst löpning. Men ocksÄ för att fÄ tips och inspiration frÄn andra! Motton: Aldrig ge upp och nÀr det gör ont och Àr jobbigt det Àr dÄ det ger som mest!

Lugn promenad och biskvier 😃

Kategori: AllmÀnt, Biskvier, Promenad

Hej!

Det blev en lugn promenad i em/kvĂ€ll pĂ„ 30 minuter. Det var sĂ„ hĂ€rlig sol ute sĂ„ jag kunde inte lĂ„ta bli!!! Även om benen var lite tunga och kĂ€ndes!
HĂ€r följer ett par foton frĂ„n rundan. 
(null)

(null)

Idag har jag ocksĂ„ bakat lĂ„ngpannebiskvier. De blev mycket goda men mycket kladdiga... Bakade dem för min son hade namnsdag igĂ„r. Vi brukar som sagt va inte fira det men ibland sĂ„ 😊
(null)

Har Àven legat ett tag ute pÄ altanen och lÀst bok idag, det var hÀrligt!
Kram

Kommentera inlÀgget hÀr: