tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Lugn distans, trevlig middag med goda vänner och laddning inför TOM

Kategori: Allmänt, TOM, lugn distans, middag, vänner

Hej!
 
Idag är det fredag, imorgon är tävling. Ett lopp utanför Motala som heter Trail Och Mustasch (TOM). Det ska bli så kul och spännande. Jag har fått tips av en löparkompis att det är ett fint lopp.
Idag har jag laddad först med jogg, sedan en joggingrunda för att känna om segheten och tyngden i benen släpt sedan jag sprang i onsdags. Jag joggade bara ungefär 32 minuter i lugnt tempo. Det kändes bättre i benen så det blir nog bra imorgon.
Ikväll har vi varit hos goda vänner tillsammans med en familj till (också goda vänner), det var supertrevligt. Maten vi fick var fantastisk, så gott! Även om man inte kunde slappna av helt i och med att man ska springa imorgon. Det var födelsedagskalas för deras dotter som går i min äldsta sons klass. En riktig höjdarkväll.
Vi åkte hem ganska tidigt för att den andra familjen åkte också då, de skulle åka tidigt imorgon till hockey. Men det passade ju mig bra i och med att jag också skulle upp.
 
Här följer lite foton från min joggingtur:
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Vi gav föresten födelsedagsbarnet en tårta i present från "cake queen annelies tårtor och bakverk". Såhär såg den ut. Den föreställer Madicken och Elisabeth. Tjejen som fyllde år ska spela Elisabeth på Astrid Lindgrens värld i sommar :) Den var jättegod!

(null)

 
Imorgon kommer det en rapport från loppet :)
 
Trevlig helg!
 
Kram

Kommentera inlägget här: