tinzzz.blogg.se

Jag har startat min blogg för att inspirera andra till träning, främst löpning. Men också för att få tips och inspiration från andra! Motton: Aldrig ge upp och när det gör ont och är jobbigt det är då det ger som mest!

Morgonpass med både löpning och styrketräning, utemat!

Kategori: Allmänt, backintervaller, restaurang, styrketräning

Hej!
 
Det blev visst två tidigare morgonar på rad... så kan det bli ibland. Denna morgon ringde klockan vid 03.45 och jag gick upp. Jag var inte sugen på att äta frukost innan idag så det blev det inte. Jag tog istället med mig den så att jag kunde äta den efter passet på jobbet.
 
Inga ljus tända när jag kom till gymmet idag...
(null)
 
Väl på gymmet började jag med ett löppass på bandet. Först 10 minuters uppvärming och sedan 8 gånger 3 min i lutning 8 och efter det 2 minuter i noll lutning. Jag körde hela tiden på fart 10 (6 min/km). Hade tänkt att köra 7 repetioner men det blev en bonus :) Sedan joggade jag ned och gick ned lite. Så hela passet blev 60 minuter.
Efter löpningen så körde jag styrka i 45 minuter. Mest armar och bål men någon övning för benen också.
 
Hela första timmen var jag själv på gymmet. Efter drygt en timme kom det en person till. När jag sedan var klar så var det runt 10 personer där.
 
Jag efter passet. Då var jag trött, hungrig men mycket nöjd!
(null)
 
På kvällen efter jobb och allt åkte vi hela familjen ned på stan och åt ute. Tror det var typ första gången vi gjorde det hela familjen med barnen. Det gick jättebra! Vi åt mongolisk buffé. Det var supergott!
(null)
Efterrätten var också mums!
(null)
 
Gissa om jag var trött på kvällen sedan. Svaret är såklart ja! Även om jag hann vila ungefär i 30 minuter innan vi åkte iväg och åt.
 
Fortsatt trevlig helg på er!
 
Kram
Kommentera inlägget här: